Tilaus- ja sopimuseh­dot

Verkko­kauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityis­hen­ki­löille sekä yrityk­sille ja yhtei­söille. Toimi­tamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenan­maata lukuu­not­ta­matta. Kaikki sivus­tolla lista­tut hinnat sisäl­tä­vät arvon­li­sä­ve­ron 24 %.

Pidätämme oikeu­den hinto­jen ja toimi­tus­ku­lu­jen muutok­siin.

Tilaa­mi­nen

Tuotteet tilataan verkko­kau­passa siirtä­mällä ne ostos­ko­riin ja maksa­malla ostos­ko­rin sisältö verkko­mak­su­pal­ve­lussa. Kaikki asiakas­tie­dot käsitel­lään luotta­muk­sel­li­sesti. Tilauk­sen yhtey­dessä kysyt­tyjä yhteys­tie­toja ei käytetä muuhun kuin tilauk­sen toimi­tuk­seen tai siinä ilmene­vien epäsel­vyyk­sien selvit­tä­mi­seen, ellei erikseen toisin mainita. Tilates­sasi verkko­kau­pasta sinun edelly­te­tään tutus­tu­neen ja sitou­tu­neen kulloin­kin voimassa oleviin toimi­tuseh­toi­hin.

Maksa­mi­nen

Visma Pay -palve­lun kautta voit maksaa verkko­pank­ki­tun­nuk­silla, lompa­kolla, maksu­kor­teilla (credit/debit), laskulla tai osamak­sulla. Käytet­tä­vissä ovat seuraa­vat maksu­ta­vat: Osuus­pankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästö­pankki, Säästö­pankki, Aktia, Paikal­li­so­suus­pan­kit, S-Pankki, Handels­ban­ken, Ålands­ban­ken, Mobile­Pay, Master­pass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Elect­ron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enter­pay Lasku yrityk­selle.

Mobile­Pay: Voit maksaa Mobile­Pay-lompa­kol­lasi mikäli olet salli­nut verkko­kau­poissa maksa­mi­sen sovel­luk­sen asetuk­sista. Mobile­Pay-lompa­kolla suori­te­tut maksut veloi­te­taan lompak­koon liite­tyltä maksu­kor­tilta. Mikäli maksun veloit­ta­mi­nen maksu­kor­tilta epäon­nis­tuu, Mobile­Pay-lompa­kolla maksa­mi­nen ei ole mahdol­lista verkko­kau­passa.

Pivo: Käyttö­eh­dot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimai­nen palvelu, jolla teet ostok­sesi nopeasti ja turval­li­sesti. Jousto on tarkoi­tettu yksityis­hen­ki­löille, jotka ovat hoita­neet raha-asiansa moitteet­to­masti. Joustolla saat 30 vuoro­kautta korotonta ja kulutonta maksuai­kaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamak­sulla voit maksaa ostok­sesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamak­sun kustan­nuk­set ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luotto­korko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostok­sia. Luoton­myön­tä­jänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoit­teessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksu­pal­ve­lun yhteys­tie­dot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559–4)
Sähkö­posti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8–16)
Postio­soite: Laser­katu 6, 53850 Lappeen­ranta

Toimi­tus­ku­lut ja -tavat

Tilauk­sia posti­te­taan arkipäi­vi­sin.  Tuottei­den toimi­tusaika on yleensä 7–9 arkipäi­vää. Toimi­tamme tuotteita kaikkialle Suomeen, Ahvenan­maata lukuu­not­ta­matta. Käytämme lähetys­ten toimit­ta­mi­seen Postia. Toimi­tus­ku­lut sisäl­tä­vät myös pakkaus­ku­lut ja ALV:n 24 %. Toimi­tus­ku­lumme on aina  7,90 € (yli 65 € ostot toimi­tus­ku­luitta). Huom! Paketin säily­ty­saika 7 vrk.

Toimi­tus­ku­lumme on sama tilauk­sen suuruu­desta riippu­matta. Emme lähetä tilauk­sia kirjeenä, sillä kirjei­siin ei saa Postin lähetys­tun­nusta, jolla toimi­tuk­sen kulkua voi seurata.

Mikäli tuote on kadon­nut tai vioit­tu­nut toimi­tuk­sen aikana, tulee tästä ilmoit­taa viipy­mättä, mutta kuiten­kin 14 vuoro­kau­den kuluessa verkko­kau­palle. Toimi­tuk­sessa vioit­tu­neista paketeista tulee viipy­mättä ilmoit­taa toimi­tuk­sesta vastan­neelle yhtiölle.

Palau­tuk­set

Verkko­kau­pan asiak­kaalla on kulut­ta­jan­suo­ja­lain mukai­nen 14 vuoro­kau­den vaihto- ja palau­tusoi­keus. Asiak­kaalla on oikeus vaihtaa tai palaut­taa osa tai kaikki tilauk­sen tuotteet. Palau­tet­ta­vat tai vaihdet­ta­vat tuotteet tulee olla alkupe­räis­pak­kauk­sessa ja myynti­kun­toi­sia. Halutes­sasi palaut­taa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkko­kaup­paan ja kysy palau­tus­oh­jeita.

Ilmoi­tuk­sen tulee sisäl­tää seuraa­vat tiedot:

  • Tilaa­jan nimi
  • Tilaa­jan osoite
  • Tieto palau­tet­ta­vasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
  • Tilaa­jan IBAN-tilinu­mero
  • Vie tuotteet Postiin ja ilmoita kyseessä olevan asiakas­pa­lau­tus. Palau­tuso­soite: Unique­Pos­ters, Erkin­kal­len­katu 2 C 11, 37140 Nokia.

Tilauk­sen peruut­ta­mi­nen, virhe­vas­tuu ja rekla­maa­tiot:

Ennen tilauk­sen toimi­tusta tilauk­sen voi peruut­taa kirjal­li­sella ilmoi­tuk­sella sähkö­pos­titse.

Verkko­kau­palla on lakisää­tei­nen virhe­vas­tuu myydyistä tuotteista. Rekla­maa­tio­ta­pauk­sissa pyydämme olemaan yhtey­dessä asiakas­pal­ve­luumme info@uniqueposters.fi. Kulut­ta­jalla on oikeus viedä mahdol­li­set riita­ti­lan­teet kulut­ta­ja­rii­ta­lau­ta­kun­nan ratkais­ta­vaksi.

Tuotteen vaihta­mi­nen

Jos haluat vaihtaa tilaa­masi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdet­tava tuote palau­te­taan normaa­listi ylläole­van ohjeen mukaan. Uudesta tilauk­sesta veloi­tamme aina kulloin­kin voimassa olevat toimi­tus­ku­lut.

Lunas­ta­ma­ton paketti

Lunas­ta­matta jättä­mi­nen ei ole sama asia kuin palau­tus tai peruu­tus. Lunas­ta­matta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruu­tusil­moi­tusta, perimme toimi­tus­kus­tan­nuk­set.

Muuta

Pidätämme oikeu­den muuttaa toimi­tuseh­to­jamme. Asiak­kaan on ennen tilausta tutus­tut­tava kulloin­kin voimassa oleviin toimi­tuseh­toi­hin ja tilates­saan asiakas hyväk­syy toimi­tuseh­dot. Pyrimme pitämään verkko­kaup­pamme aina hyvin ajan tasalla, mutta emme vastaa verkko­kau­pan sivuilla mahdol­li­sesti olevista virheel­li­sistä hinta- tai varas­to­tie­doista.

Elinkei­no­har­joit­ta­jan tiedon­an­to­vel­vol­li­suu­den täyttä­mi­seksi (ADR-direk­tiivi): Jos kauppa­so­pi­musta koske­vaa erimie­li­syyttä ei saada ratkais­tuksi osapuol­ten välisillä neuvot­te­luilla, kulut­taja voi saattaa asian kulut­ta­ja­rii­ta­lau­ta­kun­nan (www.kuluttajariita.fi) ratkais­ta­vaksi. Ennen asian viemistä kulut­ta­ja­rii­ta­lau­ta­kun­nan käsit­te­lyyn kulut­ta­jan tulee olla yhtey­dessä maistraat­tien kulut­ta­ja­neu­von­taan (www.kuluttajaneuvonta.fi).